welkom bij
contact & support.
Wij helpen je graag met al je vragen en opmerkingen. Onderaan de pagina vind je de veelgestelde vragen.
Heb je liever persoonlijk contact dan kun je ons bellen, e-mailen of een bericht sturen op de chat.
Adres
Sandwich Stories
Eendrachtlaan 100
3526 LB, Utrecht
Vragen: hello@sandwichstories.nl
Bestellingen: bestellen@sandwichstories.nl
Facturatie: info@sandwichstories.nl
Telefoon
Telefoon: +31 (0)85 303 4273
Veelgestelde
vragen
Bestellen
Hoe werkt het bestellen voor thuis of voor op werk?
Als je een lunch voor op werk bestelt doe dit dan via deze website. Je ontvangt dan groepskorting en je hoeft alleen een type menu te kiezen (normaal, vegetarisch, extra vlees of plant-based). Onze chef stelt dan een mooi afwisselend menu voor je samen.
Wil je bestellen voor thuis? Doe dit dan via de bezorgplatforms Deliveroo, Uber Eats én Thuisbezorgd. Als je voor meer dan 8 personen thuis wilt bestellen kun je ook rechtstreeks bij ons bestellen via deze website.
Hoe lang van te voren moet ik mijn bestelling doorgeven?
Als je voor een groep op werk bestelt dan vragen we je de bestelling 24 uur van tevoren door te geven. Je kunt een bestelling doorgeven via onze bestel button, deze vind je rechtsboven op de website.
Bestel je voor thuis? Dan kun je op de dag zelf nog bestellen voor tussen 11:00 – 14:00 via Deliveroo, Uber Eats of Thuisbezorgd. Met partners maken we individuele afspraken over het doorgeven van de bestelling.
Wat betekent het om 'partner' te zijn?
Als partner gaan we samen zitten en kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je kunt direct kortingen ontvangen als reseller van onze producten (vergaderlocatie, trainingslocatie, etc).
Ook passen we volumekortingen toe en je krijgt een eigen contactpersoon die met je meedenkt over verpakkingen, presentatie en de menusamenstelling. We hanteren flexibele contracten voor het betalen op rekening, verder is er geen verplichte hoeveelheid van afname.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een bestelling tot 24 uur van tevoren wijzigen. Mail naar bestellen@sandwichstories.nl om wijzigingen door te geven. In het geval dat het gaat om een grote last minute wijziging dan vragen we je even te bellen naar 085 303 42 73.
In welke steden en gebieden leveren jullie?
Op dit moment leveren wij in de stad Utrecht en in een aantal omliggende regio’s daaromheen. Voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag hebben wij momenteel een wachtlijst.
Ik wil graag één keer los bestellen op werk, wat moet ik dan doen?
Je kunt in dat geval eigenlijk direct bestellen via de deze website. Wel willen we graag weten wie de contactpersoon is, waar de lunch heen moet én wat de gegevens voor facturatie zijn. Dit kun je allemaal doorgeven via ons bestelformulier. De bestel button vind je rechtsboven op de website.
Betalen
Hoe gaan betalingen in zijn werk en kan dit op rekening?
Bij ons bestel je op dit moment voor lunch op werk én als partner op rekening. We versturen dezelfde dag nog de factuur. Bestel je meerdere keren per week? Dan versturen we een verzamelfactuur op vrijdag. Als je broodjes voor thuis bestelt dan betaal je direct via de delivery platforms.
Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?
Ja dat kan zeker, je kunt een bestelling kosteloos tot 24 uur van tevoren annuleren. Alle verse ingrediënten komen bij ons om de dag binnen, daarom zou het fijn zijn als je hier rekening mee houdt.
Wanneer worden er bezorgkosten in rekening gebracht?
De bezorgkosten kunnen variëren van 0 tot 12.50 per keer. Onze standaard bezorgkosten in Utrecht zijn 3.95 en net buiten Utrecht 7.50 bij bestellingen die respectievelijk groter zijn dan 10 en 15 personen. Ligt het aantal daaronder? Dan rekenen wij in Utrecht 7.50 en buiten Utrecht 12.50. Bij een partner maken wij individuele afspraken met je en komen de bezorgkosten vaak te vervallen.
Kan ik kortingen ontvangen als ik vaker bij jullie bestel?
Jazeker. Als je een track record hebt van catering afname kunnen we gelijk over kortingen praten. Als je dit nog niet hebt dan werken wij met volumekortingen.
Menu, ingrediënten en diëten
Hoe kan ik broodjes kiezen die ik wil hebben?
Op dit moment kun je alleen zelf je broodjes kiezen wanneer je via onze delivery partners (Uber Eats, Deliveroo & Thuisbezorgd) bestelt. Daar hebben we een selectie van onze best lopende producten. We verwachten dat je eind dit jaar ook broodjes kunt kiezen via onze eigen website. Voor nu kun je het type menu kiezen, onze chef stelt dan dagelijks een ander menu voor je samen van een breder assortiment dan via de platforms.
Wat zijn de type menu’s bij bestellen voor op werk of de vergaderpakketten?
Als groep krijg je meestal 6 verschillende broodjes. Afhankelijk van het menu type dat je kiest is de verhouding als volgt: Normaal – verhouding 3 vega, 2 vlees, 1 vis. Vegetarisch – verhouding 5 vegetarisch. Extra vlees – verhouding 3 vlees, 2 vega, 1 vis. Vegetarisch en vis – verhouding 5 vega, 1 vis. Vegetarisch en vegan – verhouding 3 vegetarisch, 2 vegan. Plant-based – 5 plantaardig.
Zijn alle ingrediënten die jullie gebruiken biologisch?
Nee, niet ‘alle’ ingrediënten die wij gebruiken zijn biologisch. We proberen zoveel mogelijk kwalitatieve producten in te kopen, maar aan de andere kant willen we onze lunch ook betaalbaar en toegankelijk houden voor zoveel mogelijk mensen. We maken voor het merendeel van onze ingrediënten gebruik van de volgende keurmerken: Eko, Europees Biologisch, Demeter, Fair for life, MSC en Milieukeur. Indien mogelijk kopen wij zoveel mogelijk lokaal in. Bekijk onze ingrediëntenpagina voor meer informatie.
Kan er rekening gehouden worden met diëten?
Uiteraard kan dat! In ons bestelformulier kun je allergieën, diëten en eetvoorkeuren doorgeven. Wij houden o.a. rekening met vegan, lactosevrij, glutenvrij, Halal of notenvrij. Daarnaast zitten er standaard al een aantal vegetarische en plant-based broodjes bij. Binnenkort kun je de QR code sticker op het broodje scannen met je smartphone zodat je weet of jij dit mag eten.
Hoe worden de broodjes, salades en soepen geleverd?
Afhankelijk van je bestelmethode passen wij onze verpakkingen aan. Wanneer je voor thuis bestelt leveren wij de lunch in een papieren take-away verpakking. Bezorgen wij bij je op werk; dan kunnen wij zowel in take-away verpakking leveren als in thermoboxen en houten kratjes. Dit hangt van de groepsgrootte en of wij vaker bij jullie komen af. Ben je partner? Dan maken wij hier persoonlijke afspraken over.
Ik wil graag één keer los bestellen op werk, wat moet ik dan doen?
Onze producten worden allemaal individueel verpakt. De broodjes worden per 3 (goed voor 1 persoon) in mooie papieren zakken geleverd, de salades en fruitsalades worden in aparte bakjes geleverd, ook onze patisserie of andere zoetigheid komt in een zak.
Onze werkwijze
◆ Alles is netjes per persoon ingepakt in zak
◆ Ons personeel gebruikt handschoentjes bij het bereiden van de lunch
◆ De thermoboxen waar de zakken in worden vervoerd zijn altijd ontsmet
◆ De afstand tussen ons personeel in de keuken altijd 1,5 meter
Aan de slag met Sandwich Stories
Hoe gaat een proefpakket in zijn werking?
Wanneer je een proefpakket aanvraagt willen wij wat dingen weten. Je naam, voor elk bedrijf of organisatie het is, voor welke gelegenheid de lunch bestemd is én met hoeveel personen jullie op het kantoor werken. Daarna nemen wij contact met je op om een proefpakket in te plannen. Wij brengen dan een lunch langs voor ong. 2.5 persoon zodat jullie met de stakeholders een impressie krijgen van de kwaliteit van onze lunch catering.
Is er een korting voor nieuwe klanten?
Als je met een grote groep onze catering voor de eerste keer wilt uitproberen dan kan dat; wij bieden nl. een eenmalige introductiekorting. Je kunt de introductiekorting aanvragen door een bestelling te doen en daarna (of er voor) een mailtje te sturen naar hello@sandwichstories.nl
Welke bezorgplatform raden jullie aan als ik voor thuis bestel?
Je kunt onze lunch zowel bestellen via Deliveroo, Uber Eats en Thuisbezorgd. In principe maakt het weinig uit, wij raden dus aan gewoon om bij het platform te bestellen waar je al bekend mee bent en waar je zelf goede ervaring mee hebt