Contact

welkom bij
contact & support.

 

Wij helpen je graag met al je vragen en opmerkingen. Onderaan de pagina vind je de veelgestelde vragen.
Heb je liever persoonlijk contact dan kun je ons bellen, e-mailen of een bericht sturen op de chat.

bedrijfsnaam

contactpersoon

email

telefoonnummer

vraag of opmerking

Adres

Sandwich Stories
Eendrachtlaan 100

3526 LB, Utrecht

Email

Vragen: hello@sandwichstories.nl
Bestellingen: bestellen@sandwichstories.nl
Facturatie: info@sandwichstories.nl

Telefoon

Telefoon: +31 (0)85 303 4273

 

Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest veelgestelde vragen over producten en catering van Sandwich Stories.

Bestellingen

Hoe werkt het bestellen voor thuis of voor op werk?

Als je een lunch voor op werk bestelt doe dit dan via deze website. Je ontvangt dan groepskorting en je hoeft alleen een type menu te kiezen (normaal, vegetarisch, extra vlees of plant-based). Onze chef stelt dan een mooi afwisselend menu voor je samen.

Wil je bestellen voor thuis? Doe dit dan via de bezorgplatforms Deliveroo, Uber Eats én Thuisbezorgd. Als je voor meer dan 8 personen thuis wilt bestellen kun je ook rechtstreeks bij ons bestellen via deze website.

Wat betekent het om 'partner' te zijn?

Als je voor een groep op werk bestelt dan vragen we je de bestelling 24 uur van tevoren door te geven. Je kunt een bestelling doorgeven via onze bestel button, deze vind je rechtsboven op de website.

Bestel je voor thuis? Dan kun je op de dag zelf nog bestellen voor tussen 11:00 – 14:00 via Deliveroo, Uber Eats of Thuisbezorgd. Met partners maken we individuele afspraken over het doorgeven van de bestelling.

Wat betekent het om 'partner' te zijn?

Als partner gaan we samen zitten en kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je kunt direct kortingen ontvangen als reseller van onze producten (vergaderlocatie, trainingslocatie, etc).
Ook passen we volumekortingen toe en je krijgt een eigen contactpersoon die met je meedenkt over verpakkingen, presentatie en de menusamenstelling. We hanteren flexibele contracten voor het betalen op rekening, verder is er geen verplichte hoeveelheid van afname.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt een bestelling tot 24 uur van tevoren wijzigen. Mail naar bestellen@sandwichstories.nl om wijzigingen door te geven. In het geval dat het gaat om een grote last minute wijziging dan vragen we je even te bellen naar 085 303 42 73.

In welke steden en gebieden leveren jullie?

Op dit moment leveren wij in de stad Utrecht en in een aantal omliggende regio’s daaromheen. Voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag hebben wij momenteel een wachtlijst.

Betaling

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?

Ja dat kan zeker, je kunt een bestelling kosteloos tot 24 uur van tevoren annuleren. Alle verse ingrediënten komen bij ons om de dag binnen, daarom zou het fijn zijn als je hier rekening mee houdt.

Wanneer worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

De bezorgkosten kunnen variëren van 0 tot 12.50 per keer. Onze standaard bezorgkosten in Utrecht zijn 3.95 en net buiten Utrecht 7.50 bij bestellingen die respectievelijk groter zijn dan 10 en 15 personen. Ligt het aantal daaronder? Dan rekenen wij in Utrecht 7.50 en buiten Utrecht 12.50. Bij een partner maken wij individuele afspraken met je en komen de bezorgkosten vaak te vervallen.