Catering

“de lunch catering is verrukkelijk en de service van de mannen erg goed.”

  • – susan kersten, kessels & smit

Maak kennis met ongeëvenaarde lunch catering utrecht

Wil je weten hoeveel een lunch precies gaat kosten of heb je als nieuwe klant interesse in onze lunch catering? Wij helpen je graag verder. Vraag een offerte of proefpakket aan om te ontdekken wat Sandwich Stories voor jou kan betekenen. 

Lunch bestellen

zalm lunch

+ bedrijfscatering
+ bedrijfsverzamelgebouw
+ vergaderlocatie

+ trainingen en sessies
+ evenementen
+ begrafenis en uitvaart

5 redenen om te kiezen voor de catering
van sandwich stories.

Chefmade cateraar

1. Chef-made Sandwiches

Door de ervaring van echte chefs te combineren met alleen de beste ingrediënten garanderen wij met onze Chef-made Sandwiches een lunch van restaurantkwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding is bij ons uniek. 

Catering met een beleving

2. Catering met een beleving

Achter elk broodje zit een bijzonder verhaal. Ontdek het verhaal, de voedingswaarden en allergieinfo achter het broodje dat je eet door het bijgeleverde label te scannen. Daarnaast doneren wij voor elk persoon die bij ons lunched een maaltijd aan een weeshuis in Haïti.

Catering met afwisseling

3. Gevarieerd eten met verse producten

Naast kwaliteit is variatie erg belangrijk wanneer je vaker een lunch bestelt. Daarom stelt onze chef altijd een mooi afwisselend weekmenu samen voor elk type eter. Alle ingredienten die wij gebruiken voor onze producten zijn super vers, healthy en onbewerkt. 

Allergien en dieten lunch

4. Ontzorgt bij diëten en allergieën

Of je nou bestelt voor een groep vleeseters, veganisten of mensen met een allergie, wij zorgen dat jouw groep eet wat zij willen én mogen eten. Wij houden o.a. rekening met glutenvrij, lactose intolerantie en halal.

Cateraar met Betrouwbare service

5. Betrouwbaar en servicegericht

Met onze persoonlijke service nemen wij voor jou zoveel mogelijk uit handen. Geef aan ons door voor welke mensen je de lunch bestelt. Zodra wij weten voor wie de lunch is bestemd verzorgen en bezorgen wij een heerlijke lunch met een mooie variatie.

Catering F.A.Q.

Hier vind je de veelgestelde vragen over onze lunch catering. Neem gerust contact met ons op als je jouw vraag niet kunt vinden.

Annulering, kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren of wijzigen?

Bestellingen kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden gewijzigd. Ook kunnen bestellingen onder de 25 personen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Annulering of wijzigen binnen 24 uur is helaas niet meer mogelijk in verband met reeds gemaakte kosten en de impact op inkoop, planningen en personeel.

Bestelgrootte, wat is de minimale bestelgrootte doordeweeks en in het weekend?

Op doordeweekse dagen hanteren wij in de ochtend (12:00) een minimum bestelgrootte van 5 personen in het centrum van Utrecht en 10 personen buiten het centrum. Voor leveringen op doordeweekse dagen in de middag (16:00) hanteren wij een minimum bestelgrootte van 15 personen. In het weekend leveren wij op zaterdag vanaf 15 personen en op zondag vanaf 30 personen.

Besteltermijn, wat is het laatste moment waarop ik kan bestellen?

Bestellingen dienen uiterlijk 24 uur van tevoren geplaatst te worden. Vaste klanten vragen wij om de vrijdag voor het begin van de week de bestelling door te geven. Gebruik voor het plaatsen van een bestelling de gele bestelknop rechtsboven of een van de andere bestelknoppen op de website. 

Bezorgkosten, wanneer worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Bezorgkosten in Utrecht zijn standaard 3.95 euro. Bij minder dan 10 personen brengen wij 7.50 euro in rekening. Bezorgen in regio Utrecht is afhankelijk van de bestelgrootte en kost tussen de 7.50 en 12.50 euro.

Betalingen, kan ik bestellen op rekening en hoe werkt de facturatie?

Betalingen gaan bij ons op rekening, elke vrijdag worden de facturen verstuurd. Ben je nieuw als klant bij ons, dan vragen wij altijd om een tenaamstelling en e-mailadres voor facturen. Wilt u een betaling koppelen aan een omschrijving van een project of een PO nummer, dat kan. Geef bij het plaatsen van de bestelling bij opmerkingen een omschrijving door, dan vermelden wij dat op de factuur.

Biologisch, is jullie lunch helemaal biologisch of duurzaam?

Nee, helaas is nog niet alles biologisch of verantwoord, maar wel veel. Bij het kiezen van de ingrediënten zoeken wij continue naar de juiste balans tussen smaak, duurzaamheid en de prijs. Op onze ingrediënten pagina kun je per productcategorie lezen welke keurmerken we gebruiken. In ons ingrediënten overzicht kun je alle ingrediënten en hun keurmerk zien.

Dieetwensen, kan er rekening gehouden worden met alle diëten en wensen?

Jazeker, wij kunnen rekening houden met alle eetvoorkeuren, diëten en allergenen. Wij houden onder andere rekening met glutenvrij, vegan, lactosevrij, notenvrij en halal. Voor alle hiervoor genoemde diëten en eetvoorkeuren kunnen wij broodjes leveren, maar het kan voorkomen dat onze chefs een salade maken omdat we geen brood kunnen geven. Staat je dieet er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Kortingen, kan ik korting ontvangen als ik vaker lunch bij jullie bestel?

Ja, we hebben een overzicht waarin staat welke korting we geven bij verschillende voorwaarden. We hebben 3 verschillende prijzen. Een prijs voor losse bestellingen, als klant zit je dan nergens aan vast. Een scherpe prijs voor als je in een keer een hele reeks bestellingen plaatst met een bepaalde omzet. En een partnerprijs voor klanten die onze broodjes, salades en soepen op grote schaal structureel afnemen voor gasten, leden of personeel. Bekijk voor de voorwaarden het overzicht of neem contact met ons op.

Menu, hoe weet ik welke broodjes, salade of soep ik deze week krijg?

We werken met verschillende weekmenu’s. Op basis van jouw gekozen samenstelling maakt onze chef een mooi menu met de juiste variatie aan broodjes. In ons normale menu zitten altijd broodjes met kaas, vlees, vis en vegetarisch beleg. Klik op het weekmenu overzicht om te kijken welke broodjes, salade en soep er deze week zijn en volgende weken op de planning staan. We leveren bij elke bestelling altijd een menu zodat jouw gasten en personeel altijd weten wat ze eten.

Verpakkingen, hoe worden de broodjes, salade of soep geleverd?

De broodjes worden geleverd in representatieve houten kratjes die zo op tafel gezet kunnen worden. De salades in witte langwerpige schalen en de warme soep in een soepcontainer of thermoskan, afhankelijk van de groepsgrootte. Bij soep kun je daarnaast kiezen of de soep met of zonder kom geleverd wordt. Voor groepen kleiner dan 20 personen adviseren wij om soep met kom te bestellen omdat de topping van groente los verpakt wordt.